Haftalık burç yorumları

Haftalık burç yorumları

138 3158

Astrolojinin rehberlik gücünden faydalanmak için haftalık burç yorumları eklendi. Okuyunuz ve önemli tarihleri not ediniz.  Hayatınızı düzenlemek, hedeflerinize ulaşmanız için haftalık burç yorumları size yol gösterecek!

1 Temmuz 2014 haftası burç yorumlarını okumak için burç simgenizin üzerine tıklayınız.

renkli-burclar 7 renkli-burclar 7 renkli-burclar 6
renkli-burclar 7 renkli-burclar 7 renkli-burclar 7
renkli-burclar 7 renkli-burclar 7 renkli-burclar 7
renkli-burclar 7 renkli-burclar 7 renkli-burclar 7

BENZER HABERLER

87 3626

82 3659

77 3026

117 3335

94 3122

105 3224

60 2788

105 2942

138 YORUM

  1. Slm benim burcum kova cok iyi yorumlar aldim umarim herkezin guzel olur seni cok ama cok seviyorum servetim bitanem…

  2. Bu hafta çok kötü geçeceği kesinn devamlı sınavlarrrrr kendimi çok kötü hissediyorummmm başım ağrıyorr offff berbatt ya..:((((((((((((

  3. burç yorumu aynı bennn hiç güzel bişi yazmıyorrrr ve bu hafta sınav haftası ve başım ağrıyorrrrr :(((((

  4. Terazi Burcu

    Bu hafta beklediğiniz haberi alabilirsiniz. Bazı terazi burçları maddi açıdan bir beklenti içinde, bazıları ise işle ilgili gelişmeler bekliyor. Bu hafta beklediğiniz haberler gelebilir. Kendinizi güzel gelişmelere hazırlayın.

    Ayrıca kendinizi geliştirmek adına bazı eğitimler almanız gerekebilir. Gelişecek olaylar, sizi zayıf olduğunuz konularda güçlenmek zorunda bırakır ve siz gerek maddi gücünüz, gerek kariyer planınız için bir eğitim desteği almak isteyebilirsiniz.

    Yeni bir aşkın başlangıcını da bu hafta karşınıza çıkabilir. Ancak bu başlayacak ilişkiye ilk görüşte aşk demek yanlış olur. Zaman içinde gelişecek ve kararınıza göre hangi yöne gideceği belli olacak bir aşk demek daha doğru

  5. allah herkesin gömlüne göre versin arkadaşlar ben istediğim okula gtmek istiyorum bu aralar açıklanacak inşallah olumlu olur sonuçç allah herkesin gönlüne göre versinn ve benimdee

  6. bana uyanlar terazi ve başak ikisindede doğrular ve yanlışlar var
    aslında kimliğe göre terazi burcuyum annemin dediğine göre başak burcuyum
    bende anlamadım ama ikisi de uyuyor♥♥♥

  7. Neşe Hanım inşallah bu hafta da söyledikleriniz çıkar çünkü benim burcuma yazdıklarınız acayip güzeldi :)

  8. 4-10 Mart haftası bitiyor, bir bakayım dedim söylenenler tutmuş mu. iyi bir hafta olacağından bahsedilmiş, benimkisi tam bir kabustu ve yarın pazar günü kurtulacak mıyım bu kabustan diye merak ettim. ah ah nelerden medet umar hale geldim.

  9. Söylenenlerin bi kısmı doğru çıkıyo fakat geleceği sadce ve sadece Rabbim blir. Dışarı çıktığımzda nelerle karşılaşacağımızı bilemeyiz yanlız ALLAH bilir bize düşen ise her daim tedbirli olup tevekkül etmek

  10. Aynen oyle bu hafta çogu kişilerle tartistim ve hirsimi yanimdakilerden cikardim . Ama bu gun isler yoluna girdi aynen oyle

  11. Ya bazıları çıkıyor bazıları çıkmıyor sevdiğim kişinin burç falına bakıyorum çıkıyor ama benim ki bir türlü çıkmıyor ya :/ :)

  12. 30 yasina kadar yukselen burcun etkisi altindaymisi.bn 24 yasindayim ve oz burcum kova ama hic tutmaz yukselenim balikta ise yazilan daha dogru

  13. Bu hafta Aslan burcunda gerçekleşecek Yeniay, seyahat ve geziler açısından çok şanslı olacağınızı gösteriyor. diyor gerçekten tatile gidiyorum ve Ayrıca eğitim ve öğrenim konularında ilerleyen günlerde karşınıza bazı gelişmeler çıkabilir. diyor ve dün okulum belli oldu bu arada burcum yay

  14. gerçektende haftaya aksilikle başladım, avm de cüzdanımı kaybettim , ama buldum , üzerimde bir gerginlik ve ağırlık var yani tam da bana uygun :))

  15. Gerçekten ço uyoru aynı benım burcum ne ner yaşasam aynı olarak çikyor araba bu hafta ne beklıyor benı ben. Lengeç burçli bır kadınım

  16. Ben son yillar. Bazi sorunlar yasadim cok sey kaybettim bu kaybettiklerimden en az 2veya 3 seyi kazanmak istiyorum bunlari kazanmak mumkunmu

Yorum Yap